Goossens Klantenkaart

Het sparen van punten

Bij elke aankoop van onderdelen en accessoires kunt je sparen bij Goossens Borculo, Lochem en Laren sparen voor punten. Voor elke bestede euro aan onderdelen en accessoires wordt 1 punt bijgeschreven. De gespaarde punten worden automatisch bijgeschreven op jouw persoonlijke account.

Het verzilveren van punten

Gespaarde punten bij Goossens kunnen 2x per jaar omgezet worden in een korting bij uw aankoop. Wij zullen deze momenten communiceren via onze nieuwsbrief en op onze website.

Mocht u op deze momenten niet in de gelegenheid zijn om punten in te leveren dan is dat geen probleem, gespaarde punten komen namelijk niet te vervallen.

Op dit moment kunnen de punten alleen verzilverd worden in de winkel. Het is helaas nog niet mogelijk om punten te verzilveren via de webshop. Punten kunnen niet ingewisseld worden voor contant geld. Wanneer je een artikel retourneert dat geheel of gedeeltelijk is betaald met klantenkaart punten, krijg je de waarde van deze klantenkaart punten terug als punten op je Goossens klantenkaart.

Informatie

Een extra service voor Goossens Klantenkaart leden is dat je regelmatig informatie ontvangt over producten en diensten van Goossens en dat je als eerste wordt uitgenodigd voor speciale acties. Indien je aangemeld bent voor de nieuwsbrief kan je deze informatie per mail ontvangen. Tevens kan er per post informatie naar je toe gezonden worden. Het kan zijn dat bepaalde acties alleen per mail en onze website gecommuniceerd worden.

Gegevensbescherming

Een van de voorwaarden van het lidmaatschap is dat je enkele persoonsgegevens achterlaat. Het gaat om naam, postcode, huisnummer, telefoonnummer en emailadres. Jouw persoonlijke gegevens zullen uitsluitend voor administratieve en direct marketing doeleinden worden verzameld en gebruikt overeenkomstig deze voorwaarden. Elke nieuwsbrief biedt de mogelijkheid om je af te melden.

Als je vragen hebt over gegevensbescherming, kan je contact opnemen met onze klantenservice: telefonisch via 0545271392 of per e-mail info@goossensborculo.nl.

Verlies van de kaart en aansprakelijkheid

Indien je de Goossens Klantenkaart bent verloren kan je een nieuwe kaart aanvragen. Als je schade ondervindt doordat je Goossens hiervan niet meteen of helemaal niet op de hebt gesteld, is Goossens slechts aansprakelijk indien er sprake is van opzet of grove schuld aan de kant van Goossens.

Aanvragen Goossens klantenkaart